שאלות נפוצות

כיצד לבצע קניה באתר של Ore'lie?

התחילי בלבחור את הפריטים האהובים עליך, את יכולה לגלוש בקולקציות ובקטגוריות השונות ולחפש אחר פריטים שמעניינים אותך, ברגע שמצאת פריט לטעמך, לחצי עליו ותכנסי מיד לעמוד הפריט, שם תוכלי לראות תמונות נוספות של הדגם, תוכלי לקרוא פירוט על סוג הבד והגזרה. לאחר מכן תתבקשי לבחור צבע ומידה (מומלץ לעיין בעמוד המידות באתר על מנת לבחור את המידה שמתאימה בשבילך) בשלב זה, כמעט וסיימנו, לחיצה על כפתור "הוסף לעגלה" תוסיף את הפריט לסל הקניות שלך ומשם תוכלי להמשיך לעמוד התשלום.

אני מעדיפה לבצע הזמנה טלפונית, האם זה אפשרי?

כמובן, שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותיך תמיד וישמח לעזור לך בביצוע ההזמנה. שעות הפעילות שלנו הן בימים א' - ה' בין השעות 10:00 - 19:00, בימי ו' בין השעות 10:00 - 15:00 בטלפון 050-680-0886, (אגב, אנחנו זמינים גם ב Whatsapp).

בנוסף, ניתן להשאיר לנו הודעה בעמוד צור קשר או לשלוח אלינו מייל לכתובת info@orelie.co.il אנו נשתדל ליצור איתך קשר כשעה מרגע השארת ההודעה.

 

כיצד אדע שההזמנה התקבלה ?

במהלך ביצוע ההזמנה, תתבקשי להזין כתובת מייל אליה נשלח עדכונים לגבי שלבי ההזמנה. נעדכן אותך על אישור ביצוע העסקה ומסירת החבילה לחברת השליחויות, את תשארי מעודכנת ותדעי תמיד באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלך.

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים ?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה, אנא פני אל שירות הלקוחות של Ore'lie בדוא"ל: info@orelie.co.il או בטלפון 050-680-0886, אנו גם זמינים ב SMS ו ב- Whatsapp.

 

האם ניתן לבצע עסקת תשלומים ?

ניתן לבצע עסקת תשלומים באתר ללא ריבית . ברגע ביצוע התשלום, תתבקשי לבחור שיטת תשלום - לעסקת תשלומים, עליך לבחור את כמות התשלומים המבוקשת

אני חוששת למסור את פרטי האשראי שלי באינטרנט, האם האתר שלכם מאובטח ?

חשוב לנו מאוד שתדעי שהאתר שלנו מאוחסן ומוגן ע"י חברת Wix .Wix היא חברה ישראלית בין לאומית השולטת בתחום אחסון האתרים, כל התוכן של האתר שמור במערכות המאובטחות של Wix, כמו כן, בחרנו לבצע סליקת אשראי אך ורק בעזרת PayPal ו Leumi Card חברות בעלות תקנים מחמירים בכל הקשור לאבטחה ופרטיות, בנוסף כל התקשורת בזמן ביצוע העסקה מוגנת בעזרת טכנולוגית SSL ככה שאת יכולה להיות רגועה ולבצע את ההזמנה ללא חשש.

כיצד אבחר את המידה שמתאימה בדיוק לי?

על מנת לעזור לך לבחור את המידה שמתאימה לך בול, הכנו לכל מוצר באתר טבלת מידות. בטבלה, תוכלי למצוא את ההיקפים הנדרשים לכל מידה. בנוסף, במיוחד עבורך, הכנו עמוד מדריך מידות שיעזור לך לדעת כיצד הכי נכון לבדוק מה הן המידות וההיקפים שלך. עדין לא בטוחה מה המידה שמתאימה לך ? אל תתני לזה לעצור אותך, צרי איתנו קשר בטלפון 050-680-0886 אנו נשמח לעזור לך בבחירת המידה.

שלחתי אליכם פריט חזרה, איך אדע שקיבלתם אותו ? ואיך אדע שקיבלתי זיכוי ?

אנו נעדכן אותך מיד עם הגעתו של הפריט ונטפל בבקשה שלך תוך 10 ימי עסקים, בנוסף ברגע שנזכה אותך, את תקבלי מאיתנו הודעת זיכוי בחשבון האימייל. לכל שאלה נוספת את מוזמנת ליצור איתנו קשר, אנחנו פה בשביל לעזור

אני מעוניינת להגיע למדוד, האם יש לכם חנות ?

החנות שלנו נמצאת ברחוב רבי פנחס 16 , שוק הפשפשים ת"א, את מוזמנת להגיע ולפגוש אותנו שם בימים א'-ה' בין השעות 10:00 - 19:00,

בימי ו' בין השעות  10:00- 16:00

כיצד עובדת שיטות ההחזרות? האם אני יכולה להחזיר כל פריט ?

במידה ותרצי להחזיר פריט, תוכלי לעשות זאת תוך 14 ימים עסקים מרגע קבלת הפריט, תוכלי לקבל החזר כספי עבור העלות בה רכשת המוצר אך לא עבור עלות המשלוח. החזר כספי יינתן במידה ובפריט לא נעשה שימוש והוא עדין עם התווית עליו, אנו נעשה את כל המאמצים על המנת לגרום לך להיות מרוצה מהקנייה אצלנו