שאלות נפוצות

כיצד לבצע קניה באתר של Ore'lie?

התחילי בלבחור את הפריטים האהובים עליך, את יכולה לגלוש בקולקציות ובקטגוריות השונות ולחפש אחר פריטים שמעניינים אותך, ברגע שמצאת פריט לטעמך, לחצי עליו ותכנסי מיד לעמוד הפריט, שם תוכלי לראות תמונות נוספות של הדגם, תוכלי לקרוא פירוט על סוג הבד והגזרה. לאחר מכן תתבקשי לבחור צבע ומידה (מומלץ לעיין בעמוד המידות באתר על מנת לבחור את המידה שמתאימה בשבילך) בשלב זה, כמעט וסיימנו, לחיצה על כפתור "הוסף לעגלה" תוסיף את הפריט לסל הקניות שלך ומשם תוכלי להמשיך לעמוד התשלום.

אני מעדיפה לבצע הזמנה טלפונית, האם זה אפשרי?

כמובן, שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותיך תמיד וישמח לעזור לך בביצוע ההזמנה. שעות הפעילות שלנו הן בימים א' - ה' בין השעות 10:00 - 22:00, בימי ו' בין השעות 10:00 - 16:00 ובימי שבת ממוצאי שבת עד השעה 22:00 בטלפון 050-679-2485, (אגב, אנחנו זמינים גם ב Whatsapp).

בנוסף, ניתן להשאיר לנו הודעה בעמוד צור קשר או לשלוח אלינו מייל לכתובת info@orelie.co.il אנו נשתדל ליצור איתך קשר כשעה מרגע השארת ההודעה.

האם אני צריכה לשלם על משלוח?

על מנת לאפשר לך לקבל את המשלוח בדרך הנוחה ביותר ובזמן שהכי מתאים לך, הכנו לך שלושה אפשרויות לקבלת ההזמנה:

משלוח חינם - אנו מספקים משלוח חינם בעזרת דואר ישראל, המשלוח יגיע עד 14 יום מרגע ביצוע ההזמנה.

דואר שליחים - מבוצע ע"י שירות השליחים של דואר ישראל, המשלוח יגיע אליך עד 3 ימים עסקים מרגע ביצוע ההזמנה בעלות של 20 ש"ח.

איסוף עצמי - במידה ואת מעונינת לאסוף את הפריטים בעצמך, את מוזמנת להגיע לאחד מסניפי הרשת בכפר סבא או גבעתיים, ההזמנה תחכה לך שם לאחר 3 ימים עסקים - על מנת שנוכל להעביר את המשלוח לסניף המתאים, יש לציין בהזמנה מאיזה סניף תרצי לאסוף את הפריטים.

למידע נוסף את מוזמנת לבקר בעמודים: משלוחים וחנויות.

 

כיצד אדע שההזמנה התקבלה ?

במהלך ביצוע ההזמנה, תתבקשי להזין כתובת מייל אליה נשלח עדכונים לגבי שלבי ההזמנה. נעדכן אותך על אישור ביצוע העסקה ומסירת החבילה לחברת השליחויות, את תשארי מעודכנת ותדעי תמיד באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלך.

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים ?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה, אנא פני אל שירות הלקוחות של Ore'lie בדוא"ל: info@orelie.co.il או בטלפון 050-679-2485, אנו גם זמינים ב SMS ו ב- Whatsapp.

 

האם ניתן לבצע עסקת תשלומים ?

 

בהחלט, ניתן לבצע עסקת תשלומים באתר ללא ריבית בעזרת שיטת התשלום המאובטחת של Leumi Card, ברגע ביצוע התשלום, תתבקשי לבחור שיטת תשלום - לעסקת תשלומים, עליך לבחור לבצע את התשלום בעזרת Leumi Card ובהמשך התהליך תוכלי לבחור את כמות התשלומים המבוקשת.

אני חוששת למסור את פרטי האשראי שלי באינטרנט, האם האתר שלכם מאובטח ?

חשוב לנו מאוד שתדעי שהאתר שלנו מאוחסן ומוגן ע"י חברת Wix .Wix היא חברה ישראלית בין לאומית השולטת בתחום אחסון האתרים, כל התוכן של האתר שמור במערכות המאובטחות של Wix, כמו כן, בחרנו לבצע סליקת אשראי אך ורק בעזרת PayPal ו Leumi Card חברות בעלות תקנים מחמירים בכל הקשור לאבטחה ופרטיות, בנוסף כל התקשורת בזמן ביצוע העסקה מוגנת בעזרת טכנולוגית SSL ככה שאת יכולה להיות רגועה ולבצע את ההזמנה ללא חשש.

כיצד אבחר את המידה שמתאימה בדיוק לי?

על מנת לעזור לך לבחור את המידה שמתאימה לך בול, הכנו לכל מוצר באתר טבלת מידות. בטבלה, תוכלי למצוא את ההיקפים הנדרשים לכל מידה. בנוסף, במיוחד עבורך, הכנו עמוד מדריך מידות שיעזור לך לדעת כיצד הכי נכון לבדוק מה הן המידות וההיקפים שלך. עדין לא בטוחה מה המידה שמתאימה לך ? אל תתני לזה לעצור אותך, צרי איתנו קשר בטלפון 050-679-2485 אנו נשמח לעזור לך בבחירת המידה.

שלחתי אליכם פריט חזרה, איך אדע שקיבלתם אותו ? ואיך אדע שקיבלתי זיכוי ?

במידה ושלחת את הפריט חזרה בעזרת דואר ישראל, הפריט יהיה אצלנו תוך 14 ימי עסקים, אנו נעדכן אותך מיד עם הגעתו של הפריט ונטפל בבקשה שלך תוך 10 ימי עסקים, בנוסף ברגע שנזכה אותך, את תקבלי מאיתנו הודעת זיכוי בחשבון האימייל. לכל שאלה נוספת את מוזמנת ליצור איתנו קשר, אנחנו פה בשביל לעזור.

אני מעוניינת להגיע למדוד, האם יש לכם חנות ?

כמובן, החנות שלנו נמצאת במתחם המעצבים Ma Mu Mi בקניון אושילנד, כפר סבא (רחוב עתיר ידע 4, כפר סבא, קומה שניה) את מוזמנת להגיע ולפגוש אותנו שם בימים א'-ה' בין השעות 10:00 - 22:00, בימי ו' בין השעות 10:00 - 16:00 ובימי שבת מצאת השבת עד השעה 22:00. כמו כן, את מוזמנת להגיע לסטודיו שלנו בגבעתיים בתיאום מראש בטלפון 050-679-2485.

כיצד עובדת שיטות ההחזרות? האם אני יכולה להחזיר כל פריט ?

במידה ותרצי להחזיר פריט, תוכלי לעשות זאת תוך 14 ימים עסקים מרגע קבלת הפריט, תוכלי לקבל החזר כספי עבור העלות בה רכשת המוצר אך לא עבור עלות המשלוח. החזר כספי יינתן במידה ובפריט לא נעשה שימוש והוא עדין עם התווית עליו. ההחזר הכספי יבוצע רק כאשר הפריט יגיע וייבדק במשרדי Ore'lie ואנו נמצא אותו כתקין. בנוסף, לא יינתן החזר כספי על פריטים שבמבצע אלא רק זיכוי לקניה באתר.

את יכולה להיות רגועה, אנו נעשה את כל המאמצים על המנת לגרום לך להיות מרוצה מהקנייה אצלנו.

לכל שאלה נוספת, את מוזמנת לפנות אלינו בעמוד צור קשר \ בכתובת מייל info@orelie.co.il \ בטלפון ו ב Whatsapp במספר 050-679-2485.

?צריכה עזרה

 

050-679-2485

info@orelie.co.il

 

בואו להכיר אותנו

  • Twitter Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon

Ore'lie מותג בגדי נשים בעל קו ייחודי, צעיר וחדשני מציג אתר לקניית בגדים לנשים און ליין, שופיינג בכיף ובסטייל, באתר תוכלו לקנות פריטים מקולקציית חורף 2018 וכמו כן מקולקציות קודמות, באתר ניתן למצוא מגוון פריטים: חולצות, שמלות, שמלות ערב, גופיות, מכנסיים, חצאיות והכל בקלות ובנוחות, האתר זמין בכל זמן ובכל מקום, קניית בגדים באינטרנט זה רק ORELIE.CO.IL.

רכישה באתר מתבצעת בצורה מאובטחת ומהירה עם אפשרויות משלוח או איסוף מחנות המותג בתל אביב.

עדין לא נרשמת למועדון הלקוחות שלנו ?

הרשמי עכשיו ובחינם ותהיי הראשונה להנות ממבצעים והנחות

© Orelie 2020 - www.orelie.co.il