החלפות והחזרות

לשירותכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של Ore'lie ישמח לסייע באמצעות דוא"ל: info@orelie.co.il, או בטלפון 050-679-2485.

במידה וברצונך להחליף / להחזיר פריט שרכשת, אפשר לעשות זאת במספר פעולות פשוטות

החזרה בדואר:

תחילה יש לוודא שלא נעשה כל שימוש בפריט ושלא נגרם לו שום נזק, כמו כן, חשוב לבדוק שהתווית והאזיקון מחוברים לפריט בשלמותם, בדיוק כמו שהגיעו. ועכשיו, כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו.

החלפת פריט:

במידה ואת מעוניינת בהחלפה וזאת מכיוון ולא אהבת את הצבע או שהמידה אינה מתאימה, ניתן להלחליף את הפריט למידה שונה וצבע שונה ללא בעיה, ביחד עם החבילה קיבלת מאיתנו דף בו ניתן לסמן כי את מעוניינת להחליף את הפריט, בסעיף פרטי ההחלפה, עליך למלא את המידה או הצבע החדשים אותם תרצי (כמובן שניתן להחליף גם מידה וגם צבע), לאחר מילוי הטופס יש לשלוח את החבילה לכתובתינו: מצולות ים 13, גבעתיים, Ore'lie, אנו נעדכן אותך ברגע שנקבל את הפריט במשרדינו.

החזרת פריט:

במידה ואת מעוניית להחזיר פריט, כל שעליך לעשות הוא לשלוח חזרה אלינו את החבילה ובטופס המצורף לסמן "החזרת פריט". אם ברצונך לקבל החזר כספי על המוצר, עליך להביא אלינו את המוצר בתוך 2 ימי עסקים ולדאוג לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש, כמו כן, התווית והאזיכון עדין מחוברים לפריט. במידה ובחרת להחזיר את המוצר לאחר יותר מ 2 ימים עסקים, תוכלי לקבל שובר לקניה באתר בסכום המלא שלא הפריט על מנת שתוכלי להנות מהסכום המלא אותו שילמת.

החזרה באחת מנקודות המכירה של Ore'lie:

במידה וברצונך להחזיר את הפריט באופן אישי באחת מנקודות המכירה שלנו, את מוזמנת להגיע אלינו בשעות הפעילות של הסניף הקרוב אליך ביותר, לפרטים נוספים על מיקום ושעות הפעילות של הסניפים, את מוזמנת להיכנס לעמוד חנויות.

האמור להלן, כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981.

החלפות והחזרות